בחירת צמיגים לרכב בצורה בטוחה ומוצלחת

בחירת צמיגים לרכב היא לא דבר פשוט וחשוב לעשות את הדברים בצורה הנכונה על מנת לבחור צמיג טוב ואיכותי שמתאים לרכב שלנו. צמיג שחוק ולא איכותי משמש סכנה גדולה בכביש לכם, לנהגים האחרים ולהולכי הרגל. נהגים רבים לא מייחסים חשיבות רבה לנושא בחירת צמיג לרכב וכתוצאה מכך אסונות מתחשים. לכן, כאשר אתם בוחרים צמיד לרכב כדאי שתעשו זאת בצורה הנכונה ותבחרו צמיג איכותי וטוב. להלן מאמר שמכיל את כל המידע בנושא בחירת צמיגים לרכב בצורה בטוחה ומוצלחת.

על איכות לא מתפשרים וביצרן צמיגים מוכר בוחרים

כאשר מדובר בבטיחות שלכם ושל אנשים נוספים הנמצאים כל הכביש, כדאי שלא תתפשרו ותפנו ליצרן צמיגים מוכר. ישנם מגוון רחב של יצרנים שונים וספקים שונים של צמיגים לרכב, אך חשוב שתבחרו ביצרן מוכר. על יצרן מוכר ניתן לסמוך יותר מכיוון שאם הוא מוכר, סימן שהוא מספק צמיגים לרכב ללקוחות רבים המרוצים מהשירות שקיבלו ומאיכות צמיגים טובים. לכן, כשמדובר בביטחונכם כדאי שלא תתפשרו וליצרן מוכר בלבד תפנו.

שנתון ייצור הצמיג

חשוב שלא תבחרו צמיג שגילו מעל שנה, מכוון שבחירת צמיג שגילו מעל שנה לא בטוחה ולא משתלמת מכוון שאורך החיים של צמיג נע בין שלוש לחמש שנים. לכן, אם אתם כבר רוכשים צמיג לרכב, כדאי שיהיה איכותי וחדש. כאשר אתם בוחרים צמיגים לרכב חשוב שתבדקו את שנתון הייצור של הצמיג. את שנתון היצור של הצמיג ניתן לבדוק על גבי הצמיג בארבע ספרות אשר מייצגות את שנת הייצור של הצמיג.

התאמת הצמיג לרכב

לכל רכש יש צמיגים מקוריים משלו. צמיגים מגיעים בגדלים ומידות שונות ולכן חשוב לרכוש צמיגים שיהיה הכי דומים לאותו סוג של היצרן שלכם.  בדרך כלל יצרני הרכב מציינים את סוג הצמיגים שהכי מומלצים ומתאימים לסוג רכב אותו רכשתם. לכן, כאשר אתם בוחרים צמיג לרכב, וודאו שאתם רוכשים את הצמיגים בהתאם לסוג הרכב, ולמה שהיצרן המליץ.

ביטחון

אם הנכם צריכים להחליף צמיג אחד כדאי שתחליפו גם את הצמיד המקביל לו, וזאת על מנת שתהייה התאמה בין גודל הצמיג לרכב שלכם. החלפת שני הצמיגים המקבילים זה לזה, תאפשר לכם להיות בטוחים יותר כאשר אתם נוסעים ברכבכם, ולכן לא כדאי לקחת סיכונים ויש להחליף את שני הצמיגים.

לסיכום:
אם אתם מחליפים צמיגים לרכב שלכם כדאי שתעשו את זה בצורה טובה. חשוב שתבחרו יצרן מציגים מוכר ואמין שניתן לסמוך עליו ובדקו את שנתון הייצור של הצמיג. דבר חשוב נוסף הוא שתתאימו את הצמיג לרכב שלכם ואם אתם מחליפים צמיג אחד (קדמי או אחורי), כדאי שתחליפו את הצמיג המקביל לו. בצורה כזו תוכלו להיות בטוחים יותר שבחרתם צמיג איכותי וטוב ותיהנו מנסיעה בטוחה יותר.

כתיבת תגובה